HUMOR (JENAKA)

Page 26 of 28 Previous  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by Atong on Wed Apr 21, 2010 6:33 pm

mon fil macal waw

temandak 6 bulan

kawa pang ulon memotong

hannn peel macal hanyar

Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by hasbima@abe on Wed Apr 21, 2010 11:08 pm

saja ikam feel macal banar

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by *ROSMAH* on Thu Apr 22, 2010 2:12 am

Lotus wrote:ok, hudah naik pangkat Wink

TAHNIAH..
Dapat naik pangkat jadi Lans Kopral Lotus..

*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 59

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by hasbima@abe on Thu Apr 22, 2010 2:33 pm

bila handak balanja makan

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by *ROSMAH* on Thu Apr 22, 2010 11:54 pm

" border="0" />

Pulau Susu Dara parak Pulau Perhentian, Kuala Terengganu..

*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 59

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by Atong on Fri Apr 23, 2010 10:33 am

ganal sebalah ley


ngeh ngeh ngeh

(tetawa, thread humor pa')

Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by *ROSMAH* on Fri Apr 23, 2010 12:34 pm

Atong wrote:ganal sebalah ley


ngeh ngeh ngeh

(tetawa, thread humor pa')



*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 59

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by hasbima@abe on Fri Apr 23, 2010 6:11 pm

amun tulak ka Bentong Pahang

ada Bukit Tundun

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by *ROSMAH* on Sun Apr 25, 2010 2:18 am

hasbima@abe wrote:amun tulak ka Bentong Pahang

ada Bukit Tundun

Amun di Hulu Selangur ada nang ba juntai hahaha..

Wahini di hurupi ngaran Bestari Jaya..

*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 59

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by Lotus on Sun Apr 25, 2010 2:26 pm

Bas dua tingkat


Lotus
Lans Koperal
Lans Koperal

Posts : 137
Points : 143
Join date : 04/02/2010
Location : Alor Gajah

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by *ROSMAH* on Sun Apr 25, 2010 2:50 pm

Lotus wrote:Bas dua tingkat


Kreatif nya alih hahaha..

*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 59

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by hasbima@abe on Sun Apr 25, 2010 3:36 pm

Lokasi: Sek. Keb.Parit 6, Sg, Besar
Darjah: 4B
CS: Murid-murid hari ini kita belajar, membuat ayat dengan menggunakan penambahan ber.pada perkataan Bahasa Melayu.
CS:Murid-murib buat ayat sendiri
Aman; Ali bermain bola
Aman: Saya berjalan kaki ke sekolah
Zaleha: Ayah berniaga di kedai
Alui: Saya berkunyung dalam parit !
CS dan murid-murid: hehe


hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by RATUDUYUNG on Mon Apr 26, 2010 6:21 pm


amun kakROS manireng pasti ba'kikik tatawa.. hahaha..
asaan barok dihambin. rupanya kambing. hahaha..




RATUDUYUNG
Mejar
Mejar

Posts : 1320
Points : 1380
Join date : 25/05/2009
Age : 96
Location : Sentul W. Persukutuan KUALA LUMPUR/Asal BKT. MERAH TAIPING PERAK.

http://tagged.com/ratuduyung

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by *ROSMAH* on Tue Apr 27, 2010 12:32 am

RATUDUYUNG wrote:

amun kakROS manireng pasti ba'kikik tatawa.. hahaha..
asaan barok dihambin. rupanya kambing. hahaha..



Bilang ta liut2 kak ros tatawa!!
Panambaian manireng asaan tih memang ma hambin warik!!
Sa kali mambaca tulisan RD, hanyar manahapi ba asa pulang manireng hahahaha..

*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 59

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by hasbima@abe on Tue Apr 27, 2010 2:56 pm

urang negro. tu ..........mandingur pang bau kambaing neruk

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by Lotus on Wed May 05, 2010 3:40 pm


Lotus
Lans Koperal
Lans Koperal

Posts : 137
Points : 143
Join date : 04/02/2010
Location : Alor Gajah

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by Lotus on Wed May 05, 2010 4:01 pm

Dear abang,
Ayang nak mintak kebenaran abang untuk bawa anak-anak balik ke kampung. abang tak perlu hantar ayang sebab ayang mampu untuk bawa anak-anak ke kampung musim cuti sekolah ni dengan bas.. abang jagalah diri abang dan kereta abang baik-baik.cuma ada perkara yang ingin ayang luahkan disini kereta baru abang tu mahal.. harga mencecah 100k barangkali.. sebab tu abang sayangkan kereta abang lebih dari ayang.. sampaikan abang dah terlena dalam kereta abang tu sejak abang beli 3 bulan yang lalu dah masuk 3 malam abang sayangkan kereta abang lebih dari ayang, nak tau ngapa..Harga kereta abang tu
lebih mahal dari wang hantaran yang ayah ayang letakan masa kita kahwin dulu.. cuba hantaran ayang lebih mahal dari harga kereta abang. Tiap-tiap pagi abang mesti gosok kereta abang, nak nampak berkilat..tapi ayang nak dapat kiss g.morning pun susah. Sejak beli kereta tu, sebulan sekali macam-macam aksesori abang beli kat kereta, ayang nak dapat hadiah besday setahun sekali pun susah..
Kereta sebulan sekali abang servis, abang kata kena jaga maintainance. ..ayang nak dapat pi salon setahun sekali pun susah..Kereta abang make up lawa-lawa.. tapi kalau ayang make up lawa-lawa abang kata ayang tak sedar diri. Kereta, abang bagi makan minyak mahal-mahal cecah 100setin pun ada, ayang nak makan pizza
sekeping jer masa mengidam anak kedua kita abang kata ayang mengada-ngada.Kereta abang kalau anak-anak sentuh sikit bodynya abang marah anak macam nak makan,ayang jatuh longkang besar boleh abang gelak.Paling menyedihkan. . ayang tanya ngape tidur
dalam kereta? abang jawab takut orang curi kereta abang..kalau ayang kena curi?? Ayang nak balik kampung dulu.. anak-anak nak jumpa atuk dengan nenek depa.. tak nak naik kereta abang takut calar.. ayang calar takpe.. jaga diri elok-elok, sarapan ayang dah sediakan. ayang pi tak lama sekolah bukak ayang balik lah dengan anak-anak.. pesanan ayang..ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU MASAKKAN MAKANAN
KESUKAAN ABANG.ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU BASUHKAN PAKAIAN ABANG.ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU GOSOKKAN KEMEJA ABANG.ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU SIAPKAN AIR
MANDI ABANG.ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU KEMASKAN RUMAH ABANG.ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU URUT-URUT BADAN ABANG.ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU TEMANKAN ABANG TIDUR Love,ayang

Lotus
Lans Koperal
Lans Koperal

Posts : 137
Points : 143
Join date : 04/02/2010
Location : Alor Gajah

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by Lotus on Wed May 05, 2010 4:06 pm

ni abang lak bagi....

Dear Ayang,
Bukanlah abang sayang keta tu lebih dr ayang.. tapi ayang kene faham keta tu keta bos abang. Nanti kalau ilang sapa nak ganti.. ayang abang suruh keja ayang xnak, ayang kata nak dok umah jaga anak,nak siap kan sarapan nak kemas umah tapi ayang tiap2 hari bgn tido kul 12.. macam mana nak wat keja umah...

Cuba lah ayang pk mana x abang tido dalam keta... abang balik keja lambat skit ayang dah kunci pintu..bukan nye abang gi foya2 kan abang gi keja...lagi satu pasal piza yang ayang ngidam tu.. ayang nak piza yg di oder dr jepun.. mana lah abang ada duit nak oder.. abang nak bg apam balik yg jual kat depan ofis abang ni ayang xnak, ayang nak jugak piza dr jepun.. nasib baik abang x belikan kalau x anak kedua kita tu mesti muka cam doremon..ish xnak laa abang..

Pasal hadiah kan abang dah belikan tapi abang sembunyi kan kat dapur.. ayang yang tersalah buang ingatkan sampah... tulah abang suruh kemas umah tu ayang kata umah kita dah bersih tapi hadiah dgn sampah pun dah jadi serupa jek...hadiah tu mahal tau abang beli untuk ayang..
Sebenarnye abang sayang ayang lebih dr keta tu wlau pun hantaran masa kita kawin cuma rm8k..ayang x tau bpe kali abang turun naik bank nak wat loan rm8k..tapi demi ayang abang wat jugak..
sbb masa tu ayang kalau mekap mmg sebijik maya karin.. tapi sejak ayang wat rebonding 3 tahun lepas setiap kali ayang mekap abang terbayang lak muka pontianak dlm citer phsm.. bukan ayang x cantik tapi kening ayang tu gi cukur wat per.. walau pun abang selalu cukur janggut abang tapi ayang xyah laa nak cukur kening ayang tu....pasal morning kiss tu, ayang bangun pun dah tengahari nak morning kiss cam mana.. dah laa ayang.. abang malas nak citer..

Tapi abang nak bg tau jgk kat sini ayang tetap no 1 dlm hati abang..nanti kalau naik bas tu bebaik.. ayang nak balik kpg abang izinkan Cuma jgn lupa kim salam kat mak ayah kat sana .. kalau ada gulai tempoyak ke nanti jgn lupa bwk balik skit..

Kalau ada lembu terlepas ke ayang xyah laa susah2 gi kejar lembu tu... biar jek.. nnti abang balik kpg abang kejar kan ..bukan apa takut lembu tu tanduk ayang nnti bukan stakat calar jek silap2 leh masuk hspital. abang kene tanduk xpe..

Jaga anak2 baik2 jgn bagi diorang main kat sungai musim2 banjir ni.. nak dpt anak bukan senang takut nnti ayang ngidam lagi piza jepun lak lagi haru.. baik jaga jek yg dah ada tu..ayang pun jaga diri baik2.. jgn sampai jatuh longkang lagi.. hehe.. abang mmg xnak ketawa masa tu tapi nak wat cam mana ayang jatuh kepala dulu yang masuk longkang...dah laa rambut ayang masa tu baru lepas rebonding.. mmg abang ketawa...hahahhahah ahahha

Love,
Abang


Last edited by Lotus on Wed May 05, 2010 6:07 pm; edited 1 time in total

Lotus
Lans Koperal
Lans Koperal

Posts : 137
Points : 143
Join date : 04/02/2010
Location : Alor Gajah

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by Lotus on Wed May 05, 2010 4:39 pm


Lotus
Lans Koperal
Lans Koperal

Posts : 137
Points : 143
Join date : 04/02/2010
Location : Alor Gajah

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by *ROSMAH* on Wed May 05, 2010 4:48 pm

Belum dapat tengok Youtube lagi..
Network teruk hari ni..

*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 59

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by hasbima@abe on Wed May 05, 2010 6:01 pm


hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by Atong on Wed May 05, 2010 7:13 pm

tq tq lotus

kawa juak tetawa seworangan

lawas kadak kawa tetawa

dok ligan dateline

Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by hasbima@abe on Thu May 06, 2010 1:25 am

makanya masih normal

masih hingkat galak

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by JimmousE on Thu May 06, 2010 9:32 am

he he he ....
normal..

hu hu hu...
biasa la...

keh keh keh....
biasa lagi....

uhuk uhuk uhuk......
jan hak ka klinik....
loko ai HINI.......

JimmousE
Pegawai Waran I
Pegawai Waran I

Posts : 609
Points : 611
Join date : 03/01/2010
Age : 51
Location : sumbasar

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by hasbima@abe on Thu May 06, 2010 1:30 pm

loko positivi B1N1 Jm

Imbaham bakapongan di paranggan

kamanak ikam handak bukah

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: HUMOR (JENAKA)

Post by Sponsored content Today at 7:55 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 26 of 28 Previous  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum