pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Page 3 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by CIKANG_LASTIK on Tue Jun 16, 2009 12:36 am

bah cakadak nyak ka ros ai... hijak akan hajak dipak tuh... sabar, ilmu, amal, yakin
avatar
CIKANG_LASTIK
Staf Sarjan
Staf Sarjan

Posts : 499
Points : 503
Join date : 10/06/2009
Location : Dunia Digimon

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by CIKANG_LASTIK on Tue Jun 16, 2009 12:40 am

bukan merandah diri.. tapi sajak bujur, hanyar pinanduk dunia selangkah hajak....... solat
avatar
CIKANG_LASTIK
Staf Sarjan
Staf Sarjan

Posts : 499
Points : 503
Join date : 10/06/2009
Location : Dunia Digimon

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by *ROSMAH* on Tue Jun 16, 2009 12:47 am

Amun nenek puteri gunung ledang tu bisa' ba'mamai!!
Amun kada kana di mata hidin,pa' tuhuk kana mamai'ik!!

Sampai sini haja cerita nenek PGL ni, kaina ada tambah ba'darah talinga kak ros!!!
avatar
*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 61

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by *ROSMAH* on Tue Jun 16, 2009 12:54 am

Hang tuah....
Jar laki kak ros pakaian nya hebat!!

Amun hidin ma'olah banyu dalam botol, sirih di olah solongan (di gulung intang tangkai) imbah tu di buat ka muhara botol intang pangkal sirih tu tih, jadi amun hidin manawar'akan banyu di tiup ka sirih tu haja..
avatar
*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 61

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by *ROSMAH* on Tue Jun 16, 2009 1:00 am

Suah'ai laki kak ma'intak cindai yang di pakai hidin tapi nenek tu pamalar he..he..

Bila ma'inta duit, jar hidin :nanti ada lah ganjaran!! tunggu je lah!!!
avatar
*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 61

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by *ROSMAH* on Tue Jun 16, 2009 1:27 am

Cindai di pakai di pinggang..

Nenek tu banyak jagaan nya, bukan di gunung ledang haja, ke pulauan mersing gin jagaan hidin jua, bukit melawati gin hidin jaga..

Nenek tu pa' ratu di kayangan!!!

Umak alih waw!! makin banyak takunan..

Esok amun orang ta'baca pa' mati ba'sadinan kak ros di hantam orang!!!!!

Nang dudik ha'pulang kita ba'cerita!! tu gin amun kadada yang ma'a'awur!!
avatar
*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 61

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by *ROSMAH* on Tue Jun 16, 2009 9:42 am

Di buangi waw'ai pandiran malam tadi!!!

Kaina kak ros tuhuk pulang kana hantam!!!

Salang samalam gin asa bananah dah talinga!!

Tapi anggaran ma'hantam di sa tiap slot yang kak ros ada, hanya gasan manaikkakan point!! mambari supan bangat... kita ba'turai sa cara adil beb!!! kalau pasal agama tak payah cakap!! kita orang2 johor, budak darjah 1 sekolah agama pun dah tau rukun islam ke? rukun iman ke? tauhid,tajuid,tafsir,adab,mutaalbadrin wan sagala macam palajaran agama, dari alif sampai ka liang kubur.. kada ta'sasar punya aqidah!!

Tapi kakanakkan wahini saja macal2 bangat!! tuhuk ustaz ba'buihan muntung malajari!! pagun ha' merampit, ma'isap dadah, ma'rogol,mabuk wan yang haram2 sa waktu dengan nya nang di gawik!!
avatar
*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 61

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by CTNor on Tue Jun 16, 2009 11:40 am

waw wrote:Kak ros....apa pandangan kak ros tentang Adi Putra.........

Waw...mun pandanganku..hmmm bulih tahan si Adi Putra tu..abang Ery Putra kan?
avatar
CTNor
Pegawai Waran I
Pegawai Waran I

Posts : 634
Points : 640
Join date : 22/05/2009
Age : 48
Location : Pasir Gudang

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by Msj on Tue Jun 16, 2009 11:54 am

he3 taingat aku lagu *Cindai Putih* Ramli Sarip....
Bersama cindai putih
Kau bawa bersama kasih yang tak kesampaian
keh3
kutung awan cindai ni samakah.. research
avatar
Msj
Leftenen Muda
Leftenen Muda

Posts : 776
Points : 808
Join date : 22/05/2009
Age : 54
Location : Ampang, Selangor

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by CIKANG_LASTIK on Tue Jun 16, 2009 3:32 pm

awak cindai kadak tahuk... amun cendul... bak siak.. mahantus nyak...
kat CT nor nie.. kan ke adi putra tu budak kecik yang pandai tu... siap dh ada kompeni sendiri...

" parking pinggir hajak.. kekanakan lagik kadak baik nyampuk urang tuhak bepandiran "
avatar
CIKANG_LASTIK
Staf Sarjan
Staf Sarjan

Posts : 499
Points : 503
Join date : 10/06/2009
Location : Dunia Digimon

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by CTNor on Tue Jun 16, 2009 3:47 pm

hehehe Cikang..aku tahu Adi Putra pelakon tu je..

Nang kakanak tu aku suah dangar cerita haja....
avatar
CTNor
Pegawai Waran I
Pegawai Waran I

Posts : 634
Points : 640
Join date : 22/05/2009
Age : 48
Location : Pasir Gudang

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by hasbima@abe on Mon Feb 14, 2011 12:07 am

haraguan.....hagan mayakiti urang
avatar
hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 56
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by hasbima@abe on Wed Feb 16, 2011 1:53 pm

kada cina kadak..nang untun atong
avatar
hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 56
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by *ROSMAH* on Wed Feb 16, 2011 11:28 pm


Ada orang nang bisak, di gondol tampurung nyiur jar!
Jadi tuan pelasit habis jua longgor rambut nya, tahu tuk siapa ampun ingunan..
Amun awak ba biru2 di isap pelesit, gosok awan bawang habang..
Jadi tuhuk tuan nya kapadihan mata..
avatar
*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 61

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by Atong on Thu Feb 17, 2011 9:07 am

kesian owang yg longor

(longor to sebab banyak hormon testeron dan biasanya menurun dalam keluarga)
avatar
Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by Atong on Thu Feb 17, 2011 12:16 pm

nyaman jer

pakai tudong litup
avatar
Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by Atong on Thu Feb 17, 2011 5:11 pm

ngeh ngeh ngeh
avatar
Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by Atong on Thu Feb 17, 2011 8:29 pm

laen kes laen sebabnya beb
avatar
Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by hasbima@abe on Thu Feb 17, 2011 10:33 pm

waw wrote:


salah kah amun tulang babi tu di tanam 4 penjuru rumah.......

kaluko jadi khurafat atau jadi shirik
avatar
hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 56
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by Atong on Fri Feb 18, 2011 8:52 am

jadik macam gua sonang

kadak percaya adanya pelesit

jadi kadak amek pot hal pelesit
avatar
Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by hasbima@abe on Fri Feb 18, 2011 11:17 am

jangan jadi hamba setan
avatar
hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 56
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by Atong on Fri Feb 18, 2011 12:22 pm

benar sekali

naam ya sheikh

jom pi mesjid
avatar
Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by hasbima@abe on Fri Feb 18, 2011 3:59 pm

jadi hamba allah salamat dunia akhirat
avatar
hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 56
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by Atong on Fri Feb 18, 2011 4:02 pm

mudah mudahan hajak

jadi hamba Allah yg taat

jadi umat Muhammad yg menurut sunnah
avatar
Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by hasbima@abe on Fri Feb 18, 2011 4:08 pm

ka itu pank kahandak pa tuan guruk
avatar
hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 56
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum