pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Page 3 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by CIKANG_LASTIK on Mon Jun 15, 2009 10:07 pm

sabar hajak kak ros ai... lumrah dunia ada pro n kontra... lagi pun.. bujur rambut sama hirang ( tapi wayah ni mcm2 color ) .. tapi hati lain lain..bah sabar hajak kak ros ai... biar perubatan secangih mana gin.. kadak sunyaan penyakit inyak kawak ubati...hijakan hajak...kak ros suah lah betamuan awan tok raja...

CIKANG_LASTIK
Staf Sarjan
Staf Sarjan

Posts : 499
Points : 503
Join date : 10/06/2009
Location : Dunia Digimon

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by *ROSMAH* on Mon Jun 15, 2009 10:53 pm

Kadak handak ba'carita lagi...

Kita ba'nyanyian haja... lagu di pinggir kayangan...

*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 59

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by walloh on Mon Jun 15, 2009 11:04 pm

kak ros wrote: Kadak handak ba'carita lagi...

Kita ba'nyanyian haja... lagu di pinggir kayangan...

Jangan bajauh hatik kaka ai.

walloh
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II

Posts : 546
Points : 555
Join date : 24/05/2009
Age : 35
Location : epoh,pirak

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by CIKANG_LASTIK on Mon Jun 15, 2009 11:08 pm

umak ai.. jgn kayak ituan kak ros ai.. ramik ngapak dgr caritak kak ros..amun urang tuhak kadak becaritak .. yang anum kadak tahuk...

CIKANG_LASTIK
Staf Sarjan
Staf Sarjan

Posts : 499
Points : 503
Join date : 10/06/2009
Location : Dunia Digimon

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by waw on Mon Jun 15, 2009 11:35 pm

Kak ros....apa pandangan kak ros tentang Adi Putra.........

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by CIKANG_LASTIK on Mon Jun 15, 2009 11:50 pm

adi putra.. adalah seroang budak yang cerdik pandai.. dan dah ada kompeni sendiri... jgn sarik lah acik waw...

CIKANG_LASTIK
Staf Sarjan
Staf Sarjan

Posts : 499
Points : 503
Join date : 10/06/2009
Location : Dunia Digimon

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by waw on Mon Jun 15, 2009 11:52 pm

he he he kada sarek kadak.......

amun wani......jam satu kina.....cikang seru nama Adi Putra..........

mun ia datang jangan bukah lah......

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by CIKANG_LASTIK on Tue Jun 16, 2009 12:03 am

suah dah menyeru... putri lindungan bulan , sorang lagi aru pelaka, kadak mauk datang.. kayak apak.... kadak cukup hensem lukuk aku nih Smile

CIKANG_LASTIK
Staf Sarjan
Staf Sarjan

Posts : 499
Points : 503
Join date : 10/06/2009
Location : Dunia Digimon

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by *ROSMAH* on Tue Jun 16, 2009 12:21 am

Tapi kak ros terpikat wan bau wangian hang tuah!!!
Kada suah tatamuk bau arum sa arum nya,kaya'iti!!

Mungkin tu lah ngaran haruman kasturi!!!!

*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 59

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by waw on Tue Jun 16, 2009 12:24 am

Saja harat kak ros.....kada bukah leh.......

memang arom bau nya saminggu kada hilang........

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by CIKANG_LASTIK on Tue Jun 16, 2009 12:27 am

huihh... yang 2 nie sajak harat ilmu laduni nyak.. kawak ai nuntut nih lukuk... awak nih hanyar handak pinanduk dunia... kawak ke kak ros.. Smile

CIKANG_LASTIK
Staf Sarjan
Staf Sarjan

Posts : 499
Points : 503
Join date : 10/06/2009
Location : Dunia Digimon

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by *ROSMAH* on Tue Jun 16, 2009 12:33 am

Kak ros kada malihat, mancium bau arum haja!!
laki kak ros yang ba'pandiran wan hang tuah!!
di beri'ik nya sa ganggam permata tapi kada kalihatan di alam kita,rugi bangat!!!!
amun manggini'ik ma'ubati orang, pa' kada tatinggal wan sirih!!

HAN!!!! DI BAWA'IK BA'CARITA PULANG!!!
KAINA KAK ROS DI PERLI ORANG PULANG!!
MAU BA'NANAH TALINGA KALI NIH!!!

*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 59

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by waw on Tue Jun 16, 2009 12:34 am

JANGAN TALALAU MARANDAH BANAR CIKANG AI.....

KINA SASINGUT TA GATUK KA TANAH....HA HA HA

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by CIKANG_LASTIK on Tue Jun 16, 2009 12:36 am

bah cakadak nyak ka ros ai... hijak akan hajak dipak tuh... sabar, ilmu, amal, yakin

CIKANG_LASTIK
Staf Sarjan
Staf Sarjan

Posts : 499
Points : 503
Join date : 10/06/2009
Location : Dunia Digimon

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by CIKANG_LASTIK on Tue Jun 16, 2009 12:40 am

bukan merandah diri.. tapi sajak bujur, hanyar pinanduk dunia selangkah hajak....... solat

CIKANG_LASTIK
Staf Sarjan
Staf Sarjan

Posts : 499
Points : 503
Join date : 10/06/2009
Location : Dunia Digimon

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by waw on Tue Jun 16, 2009 12:40 am

Kaka ros mahiau Adi Putra atawa Hang Tuah ?

he ih ia labih pada manangkal daripada mambari barang.......

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by *ROSMAH* on Tue Jun 16, 2009 12:47 am

Amun nenek puteri gunung ledang tu bisa' ba'mamai!!
Amun kada kana di mata hidin,pa' tuhuk kana mamai'ik!!

Sampai sini haja cerita nenek PGL ni, kaina ada tambah ba'darah talinga kak ros!!!

*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 59

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by waw on Tue Jun 16, 2009 12:51 am

Nenek Putri........he he he mun handak kain cindai kana jek dia sikit ha ha ha

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by *ROSMAH* on Tue Jun 16, 2009 12:54 am

Hang tuah....
Jar laki kak ros pakaian nya hebat!!

Amun hidin ma'olah banyu dalam botol, sirih di olah solongan (di gulung intang tangkai) imbah tu di buat ka muhara botol intang pangkal sirih tu tih, jadi amun hidin manawar'akan banyu di tiup ka sirih tu haja..

*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 59

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by *ROSMAH* on Tue Jun 16, 2009 1:00 am

Suah'ai laki kak ma'intak cindai yang di pakai hidin tapi nenek tu pamalar he..he..

Bila ma'inta duit, jar hidin :nanti ada lah ganjaran!! tunggu je lah!!!

*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 59

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by waw on Tue Jun 16, 2009 1:00 am

Suah lah di takonik........di mana hiden baganak wahenik........

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by waw on Tue Jun 16, 2009 1:03 am

aku suah malihat Cindai bat kawan ku


kawan tu dapat kain cindai dari Ledang tu lah........

oh macam macam guna nya.......

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by *ROSMAH* on Tue Jun 16, 2009 1:27 am

Cindai di pakai di pinggang..

Nenek tu banyak jagaan nya, bukan di gunung ledang haja, ke pulauan mersing gin jagaan hidin jua, bukit melawati gin hidin jaga..

Nenek tu pa' ratu di kayangan!!!

Umak alih waw!! makin banyak takunan..

Esok amun orang ta'baca pa' mati ba'sadinan kak ros di hantam orang!!!!!

Nang dudik ha'pulang kita ba'cerita!! tu gin amun kadada yang ma'a'awur!!

*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 59

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by waw on Tue Jun 16, 2009 1:30 am

he ih....Tarima kasih kak ai........

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by *ROSMAH* on Tue Jun 16, 2009 9:42 am

Di buangi waw'ai pandiran malam tadi!!!

Kaina kak ros tuhuk pulang kana hantam!!!

Salang samalam gin asa bananah dah talinga!!

Tapi anggaran ma'hantam di sa tiap slot yang kak ros ada, hanya gasan manaikkakan point!! mambari supan bangat... kita ba'turai sa cara adil beb!!! kalau pasal agama tak payah cakap!! kita orang2 johor, budak darjah 1 sekolah agama pun dah tau rukun islam ke? rukun iman ke? tauhid,tajuid,tafsir,adab,mutaalbadrin wan sagala macam palajaran agama, dari alif sampai ka liang kubur.. kada ta'sasar punya aqidah!!

Tapi kakanakkan wahini saja macal2 bangat!! tuhuk ustaz ba'buihan muntung malajari!! pagun ha' merampit, ma'isap dadah, ma'rogol,mabuk wan yang haram2 sa waktu dengan nya nang di gawik!!

*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 59

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by Sponsored content Today at 1:39 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum