pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Page 4 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by CTNor on Tue Jun 16, 2009 11:40 am

waw wrote:Kak ros....apa pandangan kak ros tentang Adi Putra.........

Waw...mun pandanganku..hmmm bulih tahan si Adi Putra tu..abang Ery Putra kan?

CTNor
Pegawai Waran I
Pegawai Waran I

Posts : 634
Points : 640
Join date : 22/05/2009
Age : 47
Location : Pasir Gudang

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by Msj on Tue Jun 16, 2009 11:54 am

he3 taingat aku lagu *Cindai Putih* Ramli Sarip....
Bersama cindai putih
Kau bawa bersama kasih yang tak kesampaian
keh3
kutung awan cindai ni samakah.. research

Msj
Leftenen Muda
Leftenen Muda

Posts : 776
Points : 808
Join date : 22/05/2009
Age : 53
Location : Ampang, Selangor

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by waw on Tue Jun 16, 2009 1:26 pm

Cindai dari gunong ledang pelbagai guna nyak..........

aku belum dapat......rahat mangecek ni ha ha ha

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by CIKANG_LASTIK on Tue Jun 16, 2009 3:32 pm

awak cindai kadak tahuk... amun cendul... bak siak.. mahantus nyak...
kat CT nor nie.. kan ke adi putra tu budak kecik yang pandai tu... siap dh ada kompeni sendiri...

" parking pinggir hajak.. kekanakan lagik kadak baik nyampuk urang tuhak bepandiran "

CIKANG_LASTIK
Staf Sarjan
Staf Sarjan

Posts : 499
Points : 503
Join date : 10/06/2009
Location : Dunia Digimon

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by CTNor on Tue Jun 16, 2009 3:47 pm

hehehe Cikang..aku tahu Adi Putra pelakon tu je..

Nang kakanak tu aku suah dangar cerita haja....

CTNor
Pegawai Waran I
Pegawai Waran I

Posts : 634
Points : 640
Join date : 22/05/2009
Age : 47
Location : Pasir Gudang

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by waw on Sun Feb 13, 2011 11:36 am

Auma wrote:Di Sekincan bahari

Di hambori urang tulang babi di kaliling rumah

kada kaluar lagi palesit. badiam di rumah mamam tuannya

Ampeh gigir satumat.

Bila karing bandang.... dipilehi tuannya tulang babi tuh.

Nah talapas palesit. Aur gigiran pulang sakampung.

Akhirnya di upah hindu mamarut tulang babi..lalu dihamburi kaliling rumah.

Nah takana tuan palesit.

Kurus awaknya ...di mamam haraguan nya.

Kalawasannya pindah ia. Rumah tu kosong. Suah ako naiki rumah tu dgn kawanan. Ada kalamboo kuning.



Smile



Saja harat Auma ni.......pelesit takut awan tulang babi.......tu nang orang cina kada suah kana pelesit

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by hasbima@abe on Mon Feb 14, 2011 12:07 am

haraguan.....hagan mayakiti urang

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by waw on Wed Feb 16, 2011 9:38 am



nang untung urang cina jua.....

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by hasbima@abe on Wed Feb 16, 2011 1:53 pm

kada cina kadak..nang untun atong

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by waw on Wed Feb 16, 2011 11:09 pm




salah kah amun tulang babi tu di tanam 4 penjuru rumah.......

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by *ROSMAH* on Wed Feb 16, 2011 11:28 pm


Ada orang nang bisak, di gondol tampurung nyiur jar!
Jadi tuan pelasit habis jua longgor rambut nya, tahu tuk siapa ampun ingunan..
Amun awak ba biru2 di isap pelesit, gosok awan bawang habang..
Jadi tuhuk tuan nya kapadihan mata..

*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 59

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by waw on Wed Feb 16, 2011 11:35 pm

*ROSMAH* wrote:
Ada orang nang bisak, di gondol tampurung nyiur jar!
Jadi tuan pelasit habis jua longgor rambut nya, tahu tuk siapa ampun ingunan..
Amun awak ba biru2 di isap pelesit, gosok awan bawang habang..
Jadi tuhuk tuan nya kapadihan mata..




tarima kasih ma madahakan.....

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by Atong on Thu Feb 17, 2011 9:07 am

kesian owang yg longor

(longor to sebab banyak hormon testeron dan biasanya menurun dalam keluarga)

Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by waw on Thu Feb 17, 2011 9:13 am




amun bibinian anom nang longor......kaipa

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by Atong on Thu Feb 17, 2011 12:16 pm

nyaman jer

pakai tudong litup

Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by waw on Thu Feb 17, 2011 4:46 pm




kah kah kah kah kah

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by Atong on Thu Feb 17, 2011 5:11 pm

ngeh ngeh ngeh

Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by waw on Thu Feb 17, 2011 5:28 pm

Atong wrote:ngeh ngeh ngeh




aku tergelak.....kerana teringat kisah dua tiga tahun nang lepas.........


aku terjumpa sa urang galoh di warong...........


rambut nya pendek kaya lelaki taga bertumpuk tumpok......ilah papan dam!!


Hanyar ni ku tahu........asal usul kejadian....ha ha ha

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by Atong on Thu Feb 17, 2011 8:29 pm

laen kes laen sebabnya beb

Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by hasbima@abe on Thu Feb 17, 2011 10:33 pm

waw wrote:


salah kah amun tulang babi tu di tanam 4 penjuru rumah.......

kaluko jadi khurafat atau jadi shirik

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by Atong on Fri Feb 18, 2011 8:52 am

jadik macam gua sonang

kadak percaya adanya pelesit

jadi kadak amek pot hal pelesit

Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by hasbima@abe on Fri Feb 18, 2011 11:17 am

jangan jadi hamba setan

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by Atong on Fri Feb 18, 2011 12:22 pm

benar sekali

naam ya sheikh

jom pi mesjid

Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by hasbima@abe on Fri Feb 18, 2011 3:59 pm

jadi hamba allah salamat dunia akhirat

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by Atong on Fri Feb 18, 2011 4:02 pm

mudah mudahan hajak

jadi hamba Allah yg taat

jadi umat Muhammad yg menurut sunnah

Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: pelesit~ apa patut kita buat kepada pemilik pelesit yg maharagu ni?

Post by Sponsored content Today at 10:21 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum