HARI KULAAN BATAHAGAAN

Page 6 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by Ranai on Wed Aug 05, 2009 6:31 pm

waw wrote:Mun kada silap tiga urang pamandir A B nang hudah kambali karahmatullah

inggih, Kancur Jerangau (Cikgu Talib), Busu Iwan wan YB. Kupiah.

Ranai
Koperal
Koperal

Posts : 268
Points : 285
Join date : 28/05/2009

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by hasbima@abe on Wed Aug 05, 2009 7:31 pm

mu>allowscriptAccess="always" width="425" height="344">



amun di hbk3 ada ghazal mau-i kak ros
basadinan datang


786lav.123

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by waw on Wed Aug 05, 2009 11:11 pm

H K B 3 ada jua lah ghazal

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by *ROSMAH* on Thu Aug 06, 2009 12:15 am

hasbima wrote:mu
>
allowscriptAccess="always" width="425" height="344">



amun di hbk3 ada ghazal mau-i kak ros
basadinan datang


786lav.123

Amun ghazal nang nia kak ros pinandu bangat! nang ba nyanyi tu ngaran nya hasnah ismail (senah), kak ros karap bangat ma injam Senah nia hagan show kastam ka mana2..

nang main tabla si azis tu gin kak ros injam jua, Azis ni antara pemain tabla terbaik di johor.

Maaf! kak ros memang kada hingkat tulak ke HBK3 kaina, jauh bangat dari Ganu ka PD ninto! walau di umpani awan ghazal gin, memang kak ros kada hingkat jua lah!

*ROSMAH*
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 6093
Points : 6137
Join date : 29/05/2009
Age : 59

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by توڠكو جولق on Thu Aug 06, 2009 12:40 pm

Untuk makluman sunyaan kulaan, pendaftaran untuk maandak ngaran bahaul (Tahlil Aruah) versi internet akan di tutup jam 8.00 malam ini 6hb Ogos 2009 dan semua sumbangan hendaklah di bank-in sebelum waktu itu sebab semua petugas-petugas HKB3 akan mula berkampung di PD esok. WALAUBAGAIMANAPUN pendaftaran masih dibuka sehingga hampir masuknya waktu solat magrib pada 8hb.

Untuk makluman semua yang telah menghantar nama-nama aruah-aruah melalui SMS atau sebagainya tolong semak dan pastikan nama tersenarai dengan ejaan yang betul. Juga di ingatkan agar peserta TIDAK menulis nama-nama aruah yang tersenarai di internet didalam borang pendaftaran, cukup sekadar diruangan itu dikosongkan atau ditulis INTERNET/SMS. Insyaallah saya akan bearada di kaunter Urusetia untuk pertanyaan.


Kepada peserta-peserta HKB3, pendaftaran akan mula dibuka kira jam 2.00 ptg 8hb hingga berakhir HKB3. Borang pendaftaran ada disediakan di kaunter urusetia. Semua peserta hendaklah mengisi borang pendaftaran (adalah baik jika bawa pen sendiri) bagi melayakkan untuk cabutan bertuah nanti dan maklumat pendaftaran akan disimpan PBM Bubuhan Bangi.

Akhir sekali saya Tungko Julak (gurkha HKB3) bagi pehak penganjur mengucapkan selamat datang ke "HARI KULAAN BATAHAGAAN III" semuga rahmat allah akan turun pada perhimpunan tersebut. Amin. TQ

توڠكو جولق
Lans Koperal
Lans Koperal

Posts : 107
Points : 109
Join date : 25/06/2009
Age : 58
Location : Bangi, Selangor

http://aikonsarkon.tripod.com/

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by mama_ct on Thu Aug 06, 2009 4:11 pm

insyallah...panjang umor jumpaan ai... hadiah utk cabutan bertuah (sponser)ko nih kadada org maambil lagi nih... masih kat bonet keta tu..kalau ada sesiapa yg nak ambil call dulu..tq

mama_ct
Gurkha

Posts : 19
Points : 21
Join date : 03/08/2009

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by توڠكو جولق on Thu Aug 06, 2009 5:23 pm

Lagi tambahan terkini.......

Senarai nama-nama Allahyarham/Allahyarhamah yang akan dibacakan semasa tahlil aruah@BAHAUL “HARI KULAAN BATAHAGAAN III

HJ MUSA B HJ RAMLI
HJ HASSAN B HJ NASIR
HJ AHMAD B HJ HARUN


HJ ISMAIL B MAT
HJH SAPIAH BT HJ MOHAMMAD
HJH HAMSIAH BT HJ SAMSURI

HJH RAMLAH BT HJ ZAKARIA




....... bersambung mun ada lagi kina.

توڠكو جولق
Lans Koperal
Lans Koperal

Posts : 107
Points : 109
Join date : 25/06/2009
Age : 58
Location : Bangi, Selangor

http://aikonsarkon.tripod.com/

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by AJ on Thu Aug 06, 2009 7:33 pm

umpat jua maandak ngaran arwah uma mintuha

NGAMMI BT HJ YUSOF

awan arwah kakak ipar

RUBIAH BT SELAMAT

AJ
Mejar
Mejar

Posts : 1479
Points : 1850
Join date : 22/05/2009
Age : 43
Location : serdang/putrajaya/enstek_nilai

http://www.kulaan-aj.blogspot.com

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by hasbima@abe on Thu Aug 06, 2009 10:12 pm

TJ..mudah-mudahan semua nya selamat
dan di permudahkan oleh Allah swt
dari juah ako mandokan jua
niat nang baik...baik jua natijah nya




786lav.salamat

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by maksuatis on Fri Aug 07, 2009 2:57 am

INSYAALLAH..SEMOGA PROGRAM AKAN BERJALAN DGN LANCAR...SAMA-SAMA LAH KITA MENJAYAKANNYA..

maksuatis
Koperal
Koperal

Posts : 295
Points : 321
Join date : 19/06/2009
Age : 38
Location : KL

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by maksuatis on Fri Aug 07, 2009 3:02 am

BARU-BARU NI MAKSU ADA PERJUMPAAN DGN RAKAN-RAKAN SEKOLAH DULU..DAN MEREKA ADA JUGA PERASAN YG PERSATUAN BANJAR NI AKTIF ...ADA JUGA YG BERTANYA KALAU MEREKA YANG DARI MINANG DAN MENDELENG NI NAK IKUT SERTA BOLEH KER...(CUMA BERTANYA JER...)

maksuatis wrote:INSYAALLAH..SEMOGA PROGRAM AKAN BERJALAN DGN LANCAR...SAMA-SAMA LAH KITA MENJAYAKANNYA..

maksuatis
Koperal
Koperal

Posts : 295
Points : 321
Join date : 19/06/2009
Age : 38
Location : KL

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by توڠكو جولق on Fri Aug 07, 2009 3:19 am

Maksuatis..... Udah dipadah'akan di web bahawa jemputan terbuka lihat dibawah:-



" HARI KULAAN BATAHAGAAN III"

Anjuran Ayuhak Barpandir On-Line Dengan Kerjasama Bubuhan PBM Bandar Baru Bangi






Bertempat di Stesyen Penyelidikan Sains Marin (Bt.7 Teluk Kemang) Universiti Putra
Malaysia Port Dickson, Negeri Sembilan

(Pada hari Sabtu 8 hb. dan Ahad 9 hb Ogos 2009 )


Warga KULAAN/Bukan Kulaan yang berminat dipersilakan hadir saparanakan (sekeluarga)




Peta Lokasi




توڠكو جولق
Lans Koperal
Lans Koperal

Posts : 107
Points : 109
Join date : 25/06/2009
Age : 58
Location : Bangi, Selangor

http://aikonsarkon.tripod.com/

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by maksuatis on Fri Aug 07, 2009 3:21 am

yer tu lah yg maksu bg tau pada mereka...mereka cuma nak lihat respon kita...geng banjar ni kan..peramah! hehehe

pasal masa sekolah dulu maksu bersekolah di bandar..jadi tak ramai yg bktrunan banjar kat sekolah tu cuma 2 atau 3 kerat jer termasuk lah maksu

maksuatis
Koperal
Koperal

Posts : 295
Points : 321
Join date : 19/06/2009
Age : 38
Location : KL

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by توڠكو جولق on Fri Aug 07, 2009 11:36 am

Tambahan terakhir versi internet.......

Senarai nama-nama Allahyarham/Allahyarhamah yang akan dibacakan semasa tahlil aruah@BAHAUL “HARI KULAAN BATAHAGAAN III

HJ AMBARIAH BT HJ NASRI

NGAMMI BT HJ YUSOF
RUBIAH BT SELAMAT

HJ ZAINI B HJ SULAIMAN
SULAIMAN B HJ SIDEK
MAHMOOD B AHMAD
HJH SAADIAH B HJ DAHLAN
HJH HABIBAH BT HJ DAHLAN




TAMAT......versi internet.

Kepada semua penderma-penderma saya bagipehak Uruseia HKB3 mengucapkan ribuan terima kasih. Semuga Allah sahaja yang membalas dengan pahala yang berganda sempena bulan syaaban yang barakah dan semuga Allah mengeratkan lagu silatulrahami diantara kita. Segala yang baik itu dari Allah kita hanya hambanya yang lemah. Inta barilaan atas segala kekurangan. Bersangka baik saja lah diantara kita. Assalam' O'alaikum O'uarahmatillah O'Barakhthu dan terima kasih.

توڠكو جولق


P/s: Permohanan ini masih lagi dibuka. Segala urusan hendaklah berurus di kaunter pendaftaran HKB3.

توڠكو جولق
Lans Koperal
Lans Koperal

Posts : 107
Points : 109
Join date : 25/06/2009
Age : 58
Location : Bangi, Selangor

http://aikonsarkon.tripod.com/

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by Banjarman on Fri Aug 07, 2009 11:37 am

Assalamualaikum wrh wbh.,


Mudahan wagas berataan.

InsyaAllah isok wan lusa kita batahagaan pulang di Stesyen Penyelidikan Marin Teluk Kemang Port Dickson.

Manalo kali ditampat nang sama juha, tagal kali nia mudahan labih rami, labih banyak nang datangan....sarajin pamandir AB lawan PBM bubuhan Bangi, tagal kali ini tabuat chatters/pemandir chat wan forum mypbm. Kuliat banyak nang hanyar, nang baluman lagi bapinanduan muha badapatan...

Aku ucapkan tahniah kaanu berataan nang bagawi merancang program kada kira nang AJK rasmi atawa kada rasmi, dihadap atawa dibalakang halat...

InsyaAllah aku akan maulah Klinik Kesihatan Kulaan kaya yang dirancang, pagi Ahad 9/8/2009. Terimakasih kaanu Ustaz Salleh nang mangganie maatur wan mancarikan saikong lagi doktor kulaan...kaitu juha TJ dll. Inta rila bangat, aku kada pati sawat manjawab telefon dll....musim wabak H1N1 nia aku gin taumpat sasain aur...

Tahniah juha kaka Imas/Telaga Duit mangganie pasal face mask tutih...wan lain-lain pemandir nang sponsor hadiah dll..

Kali ini insyaAllah aku datang bujang (bujang tiga matannya, hahaha) wan umaku. Tengahari Sabtu aku baistilah maambili umaku dari Keratong....hidin handak banar umpat meniring urang batamuan, kayapa jar...Cuman, hidin nia manyaurangan...harap ada kulaan bebinian nang mangawani umaku kaina...Umayani dll datangan sakok...

Pasal H1N1 tutih, jangan gusar bangat. Cuma kulaan nang garing harakan nang bangat diharap kada datang (maaf nia pasal kemaslahatan umat). Nang harakan sasaikit atawa parak ampih kawa ai datang asalkan makai face mask.

Tuping atawa face mask habarnya akan disadiakan kina...Sebujurnya amun sunyaan wagas haja bekumpulan, kada payah sasiapa makai face mask. Tagal kita kada tahu ada nang garing harakan datang juha, jadi bulih ai sasiapa nang handak pakai ha kada ditangati...


Jom kita datangan barataan, lagi hibak lagi rami, lagi banyak lagi gigir!



Barilaan

Banjarman
Gurkha

Posts : 19
Points : 25
Join date : 24/05/2009

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by hasbima@abe on Fri Aug 07, 2009 11:43 am

insyaaalh kami datangan barataan

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by توڠكو جولق on Fri Aug 07, 2009 4:21 pm

Senarai penuh.

Nama-nama yang diaqikahkan:

MUHAMMAD NUR DHAMIRI ZULHIJJ BIN ABD HALIM
ABD HAKIM A. GANI
NUR QAISARA BT MOHAMMAD

Nama-nama Allahyarham/Allahyarhamah :
1 ABD JALIL B BIDIN
2 ABD. MUIN B MOLOK
3 ABDULLAH B FAZAR
4 ABDULLAH SANI B KASIM
5 ACHIL B MUHAMMAD
6 ADUN B KADIR
7 AHMAD DANIEL B ABD JALIL
8 AHMAD NAPIH BIN HJ ABDUL KARIM
9 ARAWIAH HJ ALI
10 ARBAIYAH BT HJ ZAKARIA
11 ARBAYAH BT OTHMAN
12 ASMAON LOKMAN
13 AYUB B AHMAD
14 BAKYAH BT HJ OMAR
15 FATIMAH BT HAMZAH
16 HARASHID B ISMAIL
17 HJ ABDUL GANI B HJ HUSSAIN
18 HJ ABDULLAH B HJ HUSSAIN
19 HJ AHMAD B HJ HARUN
20 HJ AHMAD B HJ SULAIMAN
21 HJ ALI BIN EMOH@HJ MOHAMAD
22 HJ ALI HJ MAN
23 HJ AMBARIAH BT HJ NASRI
24 HJ AMRAN B HJ ALI
25 HJ BASRI B HJ BAKRI

توڠكو جولق
Lans Koperal
Lans Koperal

Posts : 107
Points : 109
Join date : 25/06/2009
Age : 58
Location : Bangi, Selangor

http://aikonsarkon.tripod.com/

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by توڠكو جولق on Fri Aug 07, 2009 4:22 pm

26 HJ HASAN ADLI
27 HJ HASSAN B HJ NASIR
28 HJ IBRAHIM B AWANG
29 HJ IJOM B KARJAH
30 HJ ISHAK B HJ ELIAS
31 HJ ISMAIL B MAMAT
32 HJ ISMAIL N MAT
33 HJ LOKMAN *******
34 HJ MAT DOM B HITAM MAJID
35 HJ MD NOH *******
36 HJ MD NOR BIN HJ ABD. RAHMAN
37 HJ MOHD KASIM BT HJH RUMIAH
38 HJ MUSA B HJ RAMLI
39 HJ NASRI ******
40 HJ OMAR BIN EMOH
41 HJ RIDHUAN B HJ MOHAMAD @ BUSU IWAN
42 HJ ROSLAN B HJ ANANG
43 HJ YUSOF B HJ MAD NOOR
44 HJ YUSOF HJ MOHD
45 HJ. ABDUL WAHAB BIN HASHIM
46 HJ. ALI B HJ ABD GHANI
47 HJ. HASSAN BIN HJ.BAJURI
48 HJ. HUSSAIN BIN HJ. SULAIMAN
49 HJ. JAMHARI BIN SURI
50 HJH AMINAH ******

توڠكو جولق
Lans Koperal
Lans Koperal

Posts : 107
Points : 109
Join date : 25/06/2009
Age : 58
Location : Bangi, Selangor

http://aikonsarkon.tripod.com/

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by توڠكو جولق on Fri Aug 07, 2009 4:22 pm

51 HJH ASIAH BT MD. NOOE
52 HJH BADARIAH BTE YUNAN
53 HJH BEDAH BT KARI
54 HJH HAMSAH HJ SIDEK
55 HJH HAMSIAH BT HJ SAMSURI
56 HJH MAIMUNAH BT MASTURI
57 HJH MARDHIAH BT HJ MAISIN
58 HJH MEK BT MUDA
59 HJH RAMLAH BT HJ ZAKARIA
60 HJH SA’IYAH BT UJAL
61 HJH SAADIAH ******
62 HJH SAMSIAH BTE. HJ. BAHAROM
63 HJH SAPIAH BT HJ MOHAMMAD
64 HJH SETAWA BT MAMAT
65 HJH ZAINAH BT HJ YUSOF
66 HJH ZAITON BT MT JAIS
67 HJH. NAPSIAH BTE. DARI
68 IBRAHIM ********
69 IBRAHIM SABERI
70 ISMAIL BIN JANTARA
71 JAMAIYAH BT HJ HUSSAIN
72 JELANI B JENANG
73 KALSOM BT KUTAI
74 LEBAR BT NGAH SAWAB
75 MASRIAH HJ ALI

توڠكو جولق
Lans Koperal
Lans Koperal

Posts : 107
Points : 109
Join date : 25/06/2009
Age : 58
Location : Bangi, Selangor

http://aikonsarkon.tripod.com/

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by توڠكو جولق on Fri Aug 07, 2009 4:23 pm

76 MD DESA AYUB
77 MOHAMED BIN AWAR
78 MOHD ARSHAD BIN ABD HASSIM
79 MOHD HANIP B ABDUL MAJID @ KUPIAH SASAK/DAUH/YB
80 NGAMMI BT HJ YUSOF
81 RAFEAH MAT YASIN
82 RUBIAH BT SELAMAT
83 SABERI MAASOM
84 SAERAH BT HJ HADRI
85 SALIMI B ABDULLAH
86 SAUMAH BT IBRAHIM
87 SHARIFAH MAHANI TUANKU AHMAD
88 SITI BT ABD. MUIN
89 SITI ZAWIYAH BT MOHAMED
90 SYED ISMAIL TUANKU HJ MAHMUD
91 TN MUDIR HJ ARSHAD HJ SALEH
92 YATIMAH BT ABD SALAM
93 YOEP HUSSAIN
94 ZAIDAN ASMAON

توڠكو جولق
Lans Koperal
Lans Koperal

Posts : 107
Points : 109
Join date : 25/06/2009
Age : 58
Location : Bangi, Selangor

http://aikonsarkon.tripod.com/

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by توڠكو جولق on Fri Aug 07, 2009 4:24 pm

TAMAT

توڠكو جولق
Lans Koperal
Lans Koperal

Posts : 107
Points : 109
Join date : 25/06/2009
Age : 58
Location : Bangi, Selangor

http://aikonsarkon.tripod.com/

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by Atong on Fri Aug 07, 2009 5:48 pm

Banjarman wrote:Assalamualaikum wrh wbh.,


Mudahan wagas berataan.

InsyaAllah isok wan lusa kita batahagaan pulang di Stesyen Penyelidikan Marin Teluk Kemang Port Dickson.

Manalo kali ditampat nang sama juha, tagal kali nia mudahan labih rami, labih banyak nang datangan....sarajin pamandir AB lawan PBM bubuhan Bangi, tagal kali ini tabuat chatters/pemandir chat wan forum mypbm. Kuliat banyak nang hanyar, nang baluman lagi bapinanduan muha badapatan...

Aku ucapkan tahniah kaanu berataan nang bagawi merancang program kada kira nang AJK rasmi atawa kada rasmi, dihadap atawa dibalakang halat...

InsyaAllah aku akan maulah Klinik Kesihatan Kulaan kaya yang dirancang, pagi Ahad 9/8/2009. Terimakasih kaanu Ustaz Salleh nang mangganie maatur wan mancarikan saikong lagi doktor kulaan...kaitu juha TJ dll. Inta rila bangat, aku kada pati sawat manjawab telefon dll....musim wabak H1N1 nia aku gin taumpat sasain aur...

Tahniah juha kaka Imas/Telaga Duit mangganie pasal face mask tutih...wan lain-lain pemandir nang sponsor hadiah dll..

Kali ini insyaAllah aku datang bujang (bujang tiga matannya, hahaha) wan umaku. Tengahari Sabtu aku baistilah maambili umaku dari Keratong....hidin handak banar umpat meniring urang batamuan, kayapa jar...Cuman, hidin nia manyaurangan...harap ada kulaan bebinian nang mangawani umaku kaina...Umayani dll datangan sakok...

Pasal H1N1 tutih, jangan gusar bangat. Cuma kulaan nang garing harakan nang bangat diharap kada datang (maaf nia pasal kemaslahatan umat). Nang harakan sasaikit atawa parak ampih kawa ai datang asalkan makai face mask.

Tuping atawa face mask habarnya akan disadiakan kina...Sebujurnya amun sunyaan wagas haja bekumpulan, kada payah sasiapa makai face mask. Tagal kita kada tahu ada nang garing harakan datang juha, jadi bulih ai sasiapa nang handak pakai ha kada ditangati...


Jom kita datangan barataan, lagi hibak lagi rami, lagi banyak lagi gigir!



Barilaan

yesss yesss

gua ader idea

gua akan pakai face mask full face

selamat dari serangan bom gas dan bom virus

jadik kadak sipa penandu gua ngeh ngeh ngeh



~Atong~bercadang nak skodeng PD
atong atong atong

Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by hasbima@abe on Fri Aug 07, 2009 6:40 pm

atong mun skoden
skodeng parak-parak haja
jangan ba jajauh
ngalih handak mangawel



786lav.123

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by Atong on Fri Aug 07, 2009 6:47 pm

hehehehe

seperti diforum dan chat

gua merayau disemua thread

di pd nanti gua pon camto

parak dan jauh

yang parak digawel

yang jauh dikair

yang bawah dijajak

yang atas dijurak



~Atong~ngeh ngeh ngeh
atong atong atong

Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by Atong on Fri Aug 07, 2009 6:48 pm

panjang giler ngaran ngaran arwah to

lei tungko dapur lei



~Atong~umpat meaminkan jer
atong atong atong

Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by Sponsored content Today at 1:39 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum