HARI KULAAN BATAHAGAAN

Page 7 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

View previous topic View next topic Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by maksuatis on Sat Aug 08, 2009 12:47 am

MAK AI..PANJANG NYA LIST NAMA ARWAH TU.....MUDAH-MUDAHAN PROGRAM TU AKAN BERJALAN DGN LEBIH LANCAR LAGI...

maksuatis
Koperal
Koperal

Posts : 295
Points : 321
Join date : 19/06/2009
Age : 38
Location : KL

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by توڠكو جولق on Sat Aug 08, 2009 3:14 am

Hanyar bulik pasar borong selangor, jam 2.00am sampai rumah. Imbah sumbahyang isyak ni pulang handak maprint burang pendaftaran barang 100 keping, Nang lalain esok di urusetia kina manalah'akan tugasan kerna papagian imbah solat subuh badadas pulang maambil daging kambing, daging hayam wan lalain.

SELAMAT BARTAMUAN DI HKB3, INTA RELA MUN ADA KAKURANGAN.

Tungko Julak.

توڠكو جولق
Lans Koperal
Lans Koperal

Posts : 107
Points : 109
Join date : 25/06/2009
Age : 58
Location : Bangi, Selangor

http://aikonsarkon.tripod.com/

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by **ejaaj** on Sat Aug 08, 2009 3:18 am

EMM..ADA 94 ORG ALMARHUM/ALMARHUMAH..

JADI 1 ORG KENA BACA 30 NAMA....OKLAH TU


hehe...eja dibagitau akan ada 3 org yg akan dipertanggungjawabkan untuk membaca senarai nama tu..

**ejaaj**
Pegawai Waran I
Pegawai Waran I

Posts : 661
Points : 686
Join date : 27/05/2009
Age : 41
Location : serdang

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by **ejaaj** on Sat Aug 08, 2009 3:22 am

توڠكو جولق wrote:Hanyar bulik pasar borong selangor, jam 2.00am sampai rumah. Imbah sumbahyang isyak ni pulang handak maprint burang pendaftaran barang 100 keping, Nang lalain esok di urusetia kina manalah'akan tugasan kerna papagian imbah solat subuh badadas pulang maambil daging kambing, daging hayam wan lalain.

SELAMAT BARTAMUAN DI HKB3, INTA RELA MUN ADA KAKURANGAN.

Tungko Julak.

angahnya...kata nak pi pasar borong pagi subuh....

**ejaaj**
Pegawai Waran I
Pegawai Waran I

Posts : 661
Points : 686
Join date : 27/05/2009
Age : 41
Location : serdang

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by توڠكو جولق on Sat Aug 08, 2009 4:34 am

Sabujurnya patang nya handak maambil luri. Sabalum naik luri kaganangan pulang lesen GDL, imbah'am ditereng udah pajah bulan 6 arito. Nginto nang ngalih. Kada jadi mawa luri, carie pulang STORM imbaham di bawa urang pulang ka Petaling Jaya. Tel Zairi inta carikan van, baulihi. Makanya ako wan zairi badadas ka pasar borong manukar banyu meneral 30 kutak @ 24 botol sakutak hagan maulah banyu yassin masa aroh bahaul (setiap peserta yassin boleh ambil air yassin tu). Mun mawa storm haja subuhan esok makanya kada muat. Nginto nang sapalih mamalam jua manukar. Sasubuh kina hanya maambil daging. Nasibbbbbb...... ya nasibbbbbb. Begini lah nasib saeorang gurkhaaaaaa.

توڠكو جولق
Lans Koperal
Lans Koperal

Posts : 107
Points : 109
Join date : 25/06/2009
Age : 58
Location : Bangi, Selangor

http://aikonsarkon.tripod.com/

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by **ejaaj** on Sat Aug 08, 2009 4:39 am

kesian TJ...eja nak tolong tapi apakan daya....

aku hanya seorang pendatang tanpa izin...huhuhu

**ejaaj**
Pegawai Waran I
Pegawai Waran I

Posts : 661
Points : 686
Join date : 27/05/2009
Age : 41
Location : serdang

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by ~lampuyang~ on Sat Aug 08, 2009 9:20 pm

terkilan juga kerna x dapat menyertai hari batahagaan kat pd ni..

dulu..klo nk g mana2...suka ati jer..nk blik kul brapa...

skrg kena minta izin..nk jd istri mithali..

jgn digantung x batali sudah...

sama juga bang TJ aiii..nasib.. nasib...

~lampuyang~
Kolonel
Kolonel

Posts : 2228
Points : 2238
Join date : 22/05/2009
Age : 45
Location : shah alam

http://http:/www.tagged.com/joreezhanna

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by angahmiji@AM on Sat Aug 15, 2009 5:11 pm

he he Chu, kenapa tak datang bawa suami sekali , boleh kenalkan kat kami.

angahmiji@AM
Mejar
Mejar

Posts : 1182
Points : 1190
Join date : 22/05/2009
Location : AU 3/8, KERAMAT AU, HULU KELANG, KL

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by waw on Sat Aug 15, 2009 5:30 pm

CHU sudah tak bebas kaya dulu dulu lagi...........

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by angahmiji@AM on Sat Aug 15, 2009 11:25 pm

waw wrote:CHU sudah tak bebas kaya dulu dulu lagi...........


he he he, bole juga dengan izin.

angahmiji@AM
Mejar
Mejar

Posts : 1182
Points : 1190
Join date : 22/05/2009
Location : AU 3/8, KERAMAT AU, HULU KELANG, KL

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by hasbima@abe on Sun Aug 16, 2009 10:40 am

hudah seminggu hbk3
tarasa hanyar semalam....

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: HARI KULAAN BATAHAGAAN

Post by Sponsored content Today at 5:11 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 7 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum