KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Page 3 of 23 Previous  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 23  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by hasbima@abe on Tue Jul 28, 2009 4:19 pm

kalau nak banyak lagi
tetapkan bayaran nya
RM 5 - RM 10 sekali


786lav;;; Embarassed

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by maksuatis on Tue Jul 28, 2009 4:23 pm

hasbima wrote:kalau nak banyak lagi
tetapkan bayaran nya
RM 5 - RM 10 sekali


786lav;;; Embarassed

adusss... guling

#cara menabung..

maksuatis
Koperal
Koperal

Posts : 295
Points : 321
Join date : 19/06/2009
Age : 38
Location : KL

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by waw on Tue Jul 28, 2009 4:24 pm

hasbima wrote:kalau nak banyak lagi
tetapkan bayaran nya
RM 5 - RM 10 sekali


786lav;;; Embarassed



Bagus jua idea ni......

mungkin batambah cawangan pulang

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by maksuatis on Tue Jul 28, 2009 4:54 pm

iye jugak kan waw..byk tabungan nya maka byk lah cawangan nya...

maksuatis
Koperal
Koperal

Posts : 295
Points : 321
Join date : 19/06/2009
Age : 38
Location : KL

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by waw on Tue Jul 28, 2009 5:26 pm

Banyak cawangan makna nya batambah maju

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by Atong on Tue Jul 28, 2009 7:09 pm

hasbima wrote:kalau nak banyak lagi
tetapkan bayaran nya
RM 5 - RM 10 sekali


786lav;;; Embarassed

adoila

kena bayaq la pulok



~Atong~bukan free and easy ker???
atong atong atong

Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by waw on Tue Jul 28, 2009 7:16 pm

Di Bulan Puasa banyak peluang perniagaan.....


lot lot perniagaan sementara sedang di buka....

Koop dah ambil berapa lot ?

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by najib on Fri Jul 31, 2009 12:46 am

Assalamulaikum .....

Skim/Pelan perlindungan diri .... MAA TAKAFUL
melalui perniagaan MLM.
Skop perlindungan :,
kecederaan ringan,
kronik, kekal atau kematian
akibat kemalangan.

Hubungi ulun 012 - 2784655.

MEMBINA INSAN .. MENCEMERLANGKAN KEHIDUPAN.
(Building people .. Enhancing Lives)

najib
Leftenen
Leftenen

Posts : 832
Points : 843
Join date : 03/06/2009
Location : shah alam

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by najib on Sun Aug 16, 2009 1:05 am

15 Ogos 2009 - 15 Sept. 2009.
Kempen ' KEAHLIAN PERCUMA '
tawaran luar biasa dar RevellGlobal !
KEAHLIAN PERCUMA dengan pembelian 30PV saja !

Maksimakan aktiviti harian Anda dengan berjumpa Kenalan. Sanak Saudara dan Prospek Anda. Ceritakanlah kepada, Mereka tentang pelbagai keistimewaan menjadi AHLI REVELLGLOBAL, serta rebutlah peluang kempen ini, untuk pembinaan perniagaan REVELL anda. Lebih ramai di bawah rangkaian Anda, lebih BESAR jualan rangkaian Anda.

Bagaimana ? .
# Hanya Beli 1 botol TME12 (dri Ibu Pejabat, Caw.@ Stokis Revell) anda akan dapat satu Borang Permohonan Peengedar (DAF)
dengan percuma. Jika membeli botol TME12, Anda layak mendapat percuma 2 borang DAF dan seterusnya.

# Bgi kemasukan Nama keahilian percuma ini, ke Ibu Pejabat
RevellGlobal. Setiap penyerahan borang DAF mesti dilampirkan bersama salinan DOF (Borang Pesanan yg menunjukkan pembelian 30PV keatas).Pd DOF, mestilah tertera Cop Stokis/Sub-Stokis.
Kegagalan berbuat demikian akan menyebabkan nama ahli baru ini,
tidak layak dimasukkan dalam daftar nama ahli REVELL.

# Penyerahan borang DAF dan DOF kepada Ibu Pejabat
REVELL Kuala Lumpur, mestilah dilaksanakan sebelum 30 Sept. 2009.

Syarat:
1. Terbuka kepada semua pengendar Seluruh Malaysia.
2. Kempen sah 1 bulan saja. 15 ogos - 15 Sept. 2009.


MEMBINA INSAN ... MENCEMERLANGKAN KEHIDUPAN.
( BUILDING PEOPLE ... ENHANCING LIVES )

najib
Leftenen
Leftenen

Posts : 832
Points : 843
Join date : 03/06/2009
Location : shah alam

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by hasbima@abe on Sun Aug 16, 2009 10:46 am

tarima kasih atas info

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by Atong on Sun Aug 16, 2009 9:48 pm

makaseh jer lah atas info tu

Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by najib on Sun Aug 16, 2009 11:54 pm

" Mana mungkin kita terbang di udara bersama helang,
sedangkan kita masih juga melata di bumi bersama ayam "
Kita perlu bergaul dengan orang yang positif dan berjaya
dalam hidup. Bersahabat dengan mereka yang mempunyai
matlamat bagi berjaya dalam kerjaya dan kehidupan.
Kita perlu banyak menghabiskan masa dengan orang yang menpunyai ciri-ciri yang dapat kita hormati dan contohi.

Zag Ziglar - Penulis, Jurujual, Penceramah Motivasi.

najib
Leftenen
Leftenen

Posts : 832
Points : 843
Join date : 03/06/2009
Location : shah alam

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by hasbima@abe on Mon Aug 17, 2009 12:23 am

heeh..bujur banar

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by ~lampuyang~ on Mon Aug 17, 2009 2:14 am

najib wrote:" Mana mungkin kita terbang di udara bersama helang,
sedangkan kita masih juga melata di bumi bersama ayam "
Kita perlu bergaul dengan orang yang positif dan berjaya
dalam hidup. Bersahabat dengan mereka yang mempunyai
matlamat bagi berjaya dalam kerjaya dan kehidupan.
Kita perlu banyak menghabiskan masa dengan orang yang menpunyai ciri-ciri yang dapat kita hormati dan contohi.

Zag Ziglar - Penulis, Jurujual, Penceramah Motivasi.


thx bro...contoh baguih ni

~lampuyang~
Kolonel
Kolonel

Posts : 2228
Points : 2238
Join date : 22/05/2009
Age : 45
Location : shah alam

http://http:/www.tagged.com/joreezhanna

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by najib on Mon Aug 17, 2009 11:29 pm

TANAM IMPIAN MAHU JADI JUARA

Tiada lagi sikap masuk ke gelanggang sekadar mencipta kejutan
sebaliknya, jurulatih beregu Badminton negara Rexy Mainaky mendesak anak didiknya menanamkan mentaliti ' sang juara '
dalam diri masing-masing.

Jurulatih dari Indonesia itu, berkata dia sudah menurunkan kesemua
ilmunya, kepada pemain sepanjang setahun menjadi pembimbing
tetapi mentaliti juara hanya boleh disemai dan disematkan oleh pemain sendiri.

Rexy berkata, mentaliti itu, yang menentukan antara juara atau naib juara dan pemain perlu cepat mendakap mentaliti itu sebelum beraksi di kejohanan di Madrid bulan depan.

" Saya sudah perturunkan semua ilmu kepada pemain. Mereka sebenar setanding dengan beregu terbaik dunia semasa ini dan perlu memiliki juara sekira mahu pergi jauh, " kata Rexy selepas sesi latihan skuad negar di Gimnasium 2, Bukit Jalil semalam.

" Mereka perlu selalu katakan pada diri sendiri, ' Saya adalah juara ... saya adalah juara dan ber-pegang kepadanya. Merka perlu sedar mereka bukan lagi bermain bagi melakukan kejutan atau sekadar bertanding sahaja.

" Mentaliti seperti itu, perlu dibuang jauh-jauh ... kali ini mereka perlu berfikir mereka adalah juara ," kata jurulatih yang pada zamanya beraksi bersama Ricky Subagja dikenali sebagai pemain yang mempunyai kekuatan mental yang kukuh.

Berita Harian 18. Ogos 2006.
(Rahsia Minda Jutawan - Amar Mahmood)
PTS PROFESSIONAL, Publishing Sdn. bhd.

najib
Leftenen
Leftenen

Posts : 832
Points : 843
Join date : 03/06/2009
Location : shah alam

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by RATUDUYUNG on Tue Aug 18, 2009 3:12 am





AWAS !!


wadah ni jangan diaur...







~~sokong aje edie yg bagus~~ queen

RATUDUYUNG
Mejar
Mejar

Posts : 1320
Points : 1380
Join date : 25/05/2009
Age : 96
Location : Sentul W. Persukutuan KUALA LUMPUR/Asal BKT. MERAH TAIPING PERAK.

http://tagged.com/ratuduyung

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by hasbima@abe on Tue Aug 18, 2009 8:08 am

Di aur jangan wadah nginik...kanapa RD?

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by RATUDUYUNG on Tue Aug 18, 2009 8:32 am





ngini wadah gawian.. hagan mancari peluang kerjaya..

jangan diaur.. kina rakai.. hasbima ai..

hahaha..
queen

RATUDUYUNG
Mejar
Mejar

Posts : 1320
Points : 1380
Join date : 25/05/2009
Age : 96
Location : Sentul W. Persukutuan KUALA LUMPUR/Asal BKT. MERAH TAIPING PERAK.

http://tagged.com/ratuduyung

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by Atong on Tue Aug 18, 2009 1:52 pm

RATUDUYUNG wrote:




AWAS !!


wadah ni jangan diaur...







~~sokong aje edie yg bagus~~ queen



macam ditujukan pada gua jer nei???



~Atong~meraun kadak meawor
atong atong atong

Atong
Mejar Jeneral
Mejar Jeneral

Posts : 8268
Points : 8310
Join date : 22/05/2009
Location : Alam Maya (Kuala Lumpur)

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by hasbima@abe on Tue Aug 18, 2009 2:50 pm

ni kan tread komuniti keusahawan dan peluang kerjaya

usahawan haja nang bulih masuk luko
pah tu nang manawarkan peluang kerjaya
macam tu kah RD.....


Jom kita main kutu RM 5..sahari
buka tiap2 sapuluh hari
pakai akaun bank..hagan tt duit
ahli dalam 10 urang
sakali buka dapat RM 500.00
bulih jua bayar sakali gus ataupun tiap2 hari

pendaftaran di buka sekarang...sapa handak angkat tangan

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by waw on Tue Aug 18, 2009 3:11 pm

main kutu salah dari segi undang undang .......he he he

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by najib on Tue Aug 18, 2009 3:22 pm

" jika kita tidak berfikir secara usahawan, tidak menjalani hidup sebagai usahawan, tidur baring tidak sebagai usahawan dan berkawan tidak pula dengan kalangan usahawan - maka jiwa
keusahawan tidak akan tumbuh di dalam jiwa kita.
Hanya usahawan yang dapat memahami tindak-tanduk usahawan lain. Hanya usahawan yang boleh memahami pola pemikiran usahawan lain. "


Menjejaki ' JUTAWAN SENYAP ' Dr. Rusly B. Abdullah Phd.
ameenbooks.com.my

najib
Leftenen
Leftenen

Posts : 832
Points : 843
Join date : 03/06/2009
Location : shah alam

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by Amat Abon on Tue Aug 18, 2009 3:56 pm

Syabas Najib, ke arah usahawan tani

Najib tangah memupuk sikap usahawan

Amat Abon
Leftenan Kolonel
Leftenan Kolonel

Posts : 1608
Points : 1635
Join date : 22/05/2009
Location : Bandar Bukit Mahkota

http://www.palmoilnursery.com

Back to top Go down

..

Post by hasbima@abe on Tue Aug 18, 2009 3:58 pm

main kutu atas kapala

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by UmaYani/UY on Tue Aug 18, 2009 4:12 pm

mun handak manindas kutu...

ada kah baisi suroi kutu...

mun handak mainjam...ako ada ai baisi suroi kutu...

UmaYani/UY
Brigedier Jeneral
Brigedier Jeneral

Posts : 3505
Points : 3508
Join date : 22/05/2009
Location : Meru, Klang

Back to top Go down

Re: KOMUNITI KEUSAHAWAN DAN PELUANG KERJAYA

Post by Sponsored content Today at 8:47 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 23 Previous  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 23  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum