DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Page 6 of 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by Ranai on Thu Aug 06, 2009 3:13 pm

Jangan kana randang sudah lah, mati meragan kaina

Ranai
Koperal
Koperal

Posts : 268
Points : 285
Join date : 28/05/2009

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by waniyan on Thu Aug 06, 2009 8:12 pm

waw wrote:
maksuatis wrote:
waniyan wrote:
maksuatis wrote:kalau waniyan dgn ngan amoi..atong plak dtg ngan sapa..

maksu dah tak sabar nak jumpa atong sama waniyan di PD ni..kondo kemang indah tu pun maksu dah tempah...

*kalau dah sampai jgn besorok sorok pulak yer.....



sasabar la.....kih kui kui What a Face

pengubat stress...pandang muka waniyan...





Fuyoooooooooo musti ramai nang karindangan mun kaini....


mun naik kapal tarabang tumatan KLIA ka PD
turun nya dimana....? What a Face What a Face

waniyan
Staf Sarjan
Staf Sarjan

Posts : 452
Points : 458
Join date : 25/07/2009
Location : parak kuburan

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by hasbima@abe on Thu Aug 06, 2009 9:57 pm

turun nya ikut tangga

mak su kada tatawa lagik

mun mandangar lagu ni harap takurihing




786lav.123

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by waw on Thu Aug 06, 2009 10:23 pm

he he he umpat takurehing narai

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by maksuatis on Thu Aug 06, 2009 10:50 pm

guling
hasbima wrote:turun nya ikut tangga ................ guling

mak su kada tatawa lagik

mun mandangar lagu ni harap takurihing





786lav.123

guling guling kalikir

maksuatis
Koperal
Koperal

Posts : 295
Points : 321
Join date : 19/06/2009
Age : 38
Location : KL

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by hasbima@abe on Thu Aug 06, 2009 11:03 pm

dangar ni maksu



786lav.123

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by maksuatis on Fri Aug 07, 2009 1:32 am

TQ hasbima

maksuatis
Koperal
Koperal

Posts : 295
Points : 321
Join date : 19/06/2009
Age : 38
Location : KL

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by maksuatis on Fri Aug 07, 2009 9:39 am

maksuatis wrote:orang kata kalau banyak ketawa tanda nya nak menangis...

pada hari yg sama maksu byk tetawa tu ..berlaku lah kisah yg tak di ingini..

Ku lihat jam di dinding tapat pukul 11.15 mlm..namun hati ku tertanya kenapa sayang ku ni tak pulang2 lagi sedangkan waktu kerjanya tamat pukul 11 mlm. Ku ambil telifon rumah ku lalu ku menghubungi nya..Katanya dia ada di kedai mamak kg baru sebelah balai polis dang wangi(tang selekoh tu)..dia kata jap lagi shah balik yer..

jam menunjukkan 11.32 malam...suami yg ku nanti kan tu pun tiba..lalu ku bukakan pintu..belum sempat dia mematikan enjin moto nya..dia terus berkata.."ya Allah yang...shah kena tipu"

saya jadi keliru lalu dia terus menceritakan bahawa masa di kedai mamak tadi ader seorang sami india dtg menghampirinya..dan dia minta belas kasihan agar dpt meminjamkan rm10..lalu dia pun bg..last sekali dia pun tak sedar bagaimana rm600 yg ader dlm tangan nya boleh terserah pada sami itu...

Apabila sampai di simpang dpn rumah baru dia teringat aper yg terjadi...dia merasakan badan nya amat lemah dan sakit2 sendi..

kebetulan dia blm bersolat isyak maka saya suruh dia mandi dulu baru solat..selepas solat baru badan nya rasa bermaya dan tidak sakit lagi..

*hati rasa frust sangat..per lagi nangis lah sedih ..byk tu rm600+10=610

masa nangis tu plak dpt panggilan dari kampung bahagia teluk intan perak..khabar mengatakan ader kematian..pakcik saudara rupanya meninggal dunia..



satu malam tu maksu beli burger yg terletak disebelahan kedai mamak yg paksu kena pukau tu...sekali tu maksu terdengar lah salah seorang mamak kedai tu cakap keling...jadi secara tak sengaja maksu tanya lah pada mamak yg cakap keling tu

maksu: Ini kedai apa..Islam atau India
mamak: Ini kedai Islam
maksu: O..bukan India

maksu pun memandanglah ke arah dinding..kelihatan ayat 3 kul

maksu: Awak org apa
mamak: saya Islam
maksu: cuba awak pandang itu (sambil maksu menunjukkan ayat 3 kul itu)
maksu: cuba awak baca sikit..itu ayat.
mamak: itu ayat Quran lah
maksu:saya tau lah itu ayat Quran tapi sekarang saya suruh awak baca..
mamak: itu Quran lah...
(benak betul lah mamak ni)
maksu: awak dengar ni saya cakap..tadi awak kata awak org islam..jadi itu pasal lah saya suruh lu sebut sikit itu ayat..(paling tidak pun dia sebut Allah atau Muhammad pun saya boleh terima)
maksu: atau ini sebenarnya kedai India...bukan Islam..
tanpa membuang masa mamak tu terus lari masuk ke dalam dapur..

2 tiga org yg ada di situ pun tercengang bila melihat perbualan maksu dan mamak tadi

maksu: hah! dah sah ni kedai hindu...

maksuatis
Koperal
Koperal

Posts : 295
Points : 321
Join date : 19/06/2009
Age : 38
Location : KL

Back to top Go down

.

Post by hasbima@abe on Fri Aug 07, 2009 9:40 am

walaupun mak su dah tak ketawa lagi
harap jangan lah managis pula



786lav.123

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by maksuatis on Fri Aug 07, 2009 9:52 am

nangis pun untuk senaman mata, cuci mata...kalau hasan cuci mata..mcm mana yer temenung

maksuatis
Koperal
Koperal

Posts : 295
Points : 321
Join date : 19/06/2009
Age : 38
Location : KL

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by RATUDUYUNG on Fri Aug 07, 2009 11:22 am




abe hasbima mun cuci mata.. kuar ronda2 nireng diang..
kan,kannnn... hahahaha..








~~cuci mata awan banyu e-imo~~ queen

RATUDUYUNG
Mejar
Mejar

Posts : 1320
Points : 1380
Join date : 25/05/2009
Age : 96
Location : Sentul W. Persukutuan KUALA LUMPUR/Asal BKT. MERAH TAIPING PERAK.

http://tagged.com/ratuduyung

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by hasbima@abe on Fri Aug 07, 2009 11:49 am

syok oooo nireng diang
kana tangah bakemban..mau baranti kereta peronda buat inpection

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by waw on Fri Aug 07, 2009 1:01 pm

Enjin kereta rosak leh .....Tu nang ta ranti.....

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by hasbima@abe on Fri Aug 07, 2009 3:30 pm

eeh napa diang bilang
galuyuran..bekemban pulak tu
sakali di parak urang asli
tagal..bungasai ha jua
hingkat haja mun handak di palar

shikit--shikit..la ancik..jar nyak

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by maksuatis on Sat Aug 08, 2009 9:36 am

maksu mau nyanyi....

senaman mulut..daan anak tekak..

Dalam Air Terbayang Wajah (MASAM MASAM MANIS)
P.RAMLEE SAMA FARIDAH HANIM

Dalam air ku terbayang wajah
Adikku yang ku puja
Tenteram semula hati gundah
Dapat mambang indah

Di ingatan ku terlukis wajah
Abang ku yang gagah
Baik budi serta ramah tamah
Handsome macam gajah
Rasa di hati masam-masam manis
Rindu asmara

Kanda ku jangan nangis
Hilang rupa lawa
Timbul rupa naga

Kalau hidup tak begurau senda
Hilang nikmat cinta
Bila rindu mendebarkan dada
Tahan nafas sahaja

Kalau hidup tak bergurau senda
Hilang nikmat cinta
Bila rindu mendebarkan dada
Sembunyi bawah tangga


*MAEY KAMBU..HANG JGN KUNCI LIRIK NI TAU...NANTI TAK BOLEH BUKAK BALIK*


maksuatis
Koperal
Koperal

Posts : 295
Points : 321
Join date : 19/06/2009
Age : 38
Location : KL

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by hasbima@abe on Sat Aug 08, 2009 11:35 am

maksuatis wrote:maksu mau nyanyi....

senaman mulut..daan anak tekak..

Dalam Air Terbayang Wajah (MASAM MASAM MANIS)
P.RAMLEE SAMA FARIDAH HANIM

Dalam air ku terbayang wajah
Adikku yang ku puja
Tenteram semula hati gundah
Dapat mambang indah

Di ingatan ku terlukis wajah
Abang ku yang gagah
Baik budi serta ramah tamah
Handsome macam gajah
Rasa di hati masam-masam manis
Rindu asmara

Kanda ku jangan nangis
Hilang rupa lawa
Timbul rupa naga

Kalau hidup tak begurau senda
Hilang nikmat cinta
Bila rindu mendebarkan dada
Tahan nafas sahaja

Kalau hidup tak bergurau senda
Hilang nikmat cinta
Bila rindu mendebarkan dada
Sembunyi bawah tangga


*MAEY KAMBU..HANG JGN KUNCI LIRIK NI TAU...NANTI TAK BOLEH BUKAK BALIK*



dangarkan mak su



786lav.123

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by ~lampuyang~ on Sat Aug 08, 2009 6:30 pm

MACAM DALAM JANGAN LUPA LIRIK LA PULAK...HUHUHU...

~lampuyang~
Kolonel
Kolonel

Posts : 2228
Points : 2238
Join date : 22/05/2009
Age : 45
Location : shah alam

http://http:/www.tagged.com/joreezhanna

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by maey kambu on Sat Aug 08, 2009 11:13 pm

kada kira...
saya yakin betul, saya kunci lirik ini.

~makaseyyy!!! afro

maey kambu
Sarjan
Sarjan

Posts : 369
Points : 371
Join date : 27/07/2009
Location : 1 malaysia

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by ~lampuyang~ on Sun Aug 09, 2009 3:49 am

ni mesti kes x dapat masuk jgn lupa lirik ni...hehehe

~lampuyang~
Kolonel
Kolonel

Posts : 2228
Points : 2238
Join date : 22/05/2009
Age : 45
Location : shah alam

http://http:/www.tagged.com/joreezhanna

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by waniyan on Sun Aug 09, 2009 5:22 pm

huuu..!maey gambar avtar parak putri duyung..
ada kana mangana awan ratu duyung kah?... What a Face

waniyan
Staf Sarjan
Staf Sarjan

Posts : 452
Points : 458
Join date : 25/07/2009
Location : parak kuburan

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by maey kambu on Sun Aug 09, 2009 5:28 pm

laennn. ratu duyung membuat aku teringat putri duyung.

afro

maey kambu
Sarjan
Sarjan

Posts : 369
Points : 371
Join date : 27/07/2009
Location : 1 malaysia

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by ~lampuyang~ on Sun Aug 09, 2009 5:47 pm

ada tahaga wan puteri spa x kat putri duyung tu tuan maey kambu??

~lampuyang~
Kolonel
Kolonel

Posts : 2228
Points : 2238
Join date : 22/05/2009
Age : 45
Location : shah alam

http://http:/www.tagged.com/joreezhanna

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by maksuatis on Wed Aug 12, 2009 12:05 am

LAGU NI PERMINTAAN DARI MAEY KAMBU.......

ALLYCAT SERIBU BINTANG

Ingin kupergi jauh darimu
Agar kukenal erti rindu ini
Ingin aku menyelami jiwamu
Agar kukenal dirimu kasih

Ingin aku membenci dirimu
Tapi kebencian tiada padaku
Walau apa yang kau sangkakan
Aku tetap cinta padamu
Telah lama kuhidup melara
Telah kugagal dalam bercinta
Kini kau datang dengan seribu bintang
Bintang yang dulu sembunyi
Bintang yang tiada bererti
Kalau kau sudi menyentuhi hatiku
Aku kan selalu dekat padamu
Tapi jangan kau hanya cuba
Untuk mempermainkan cintaku

Jangan permainkan cintaku


* YA BETUL...JGN PERMAIN KAN CINTA KU....*

maksuatis
Koperal
Koperal

Posts : 295
Points : 321
Join date : 19/06/2009
Age : 38
Location : KL

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by ~lampuyang~ on Wed Aug 12, 2009 12:10 am

CHU MINTAK LAGU DANGDUT !!!!!!!!

~lampuyang~
Kolonel
Kolonel

Posts : 2228
Points : 2238
Join date : 22/05/2009
Age : 45
Location : shah alam

http://http:/www.tagged.com/joreezhanna

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by maksuatis on Wed Aug 12, 2009 12:34 am

LAGU PERMINTAAN DARI CHU...

KALAU BULAN BISA NGOMONG (DOEL SUMBANG)

[L]
kalau bulan bisa ngomong..
dia jujur tak akan bohong..
seperti anjing melolong..
tiap hari kuteriakkan.. namamu...
ya namamu

[P]
kalau bulan bisa ngomong..
ada cinta yg terlalu...
ada rindu yg terlalu...
semua serba terlalu.. padamu..
ya padamu

[L]
aku kehabisan kata..
dan hampir tak dapat bicara..
dalam hati hanya ada rasa
yg tak dapat ku wakilkan
pada sajak lagu atau bunga
demi kamu aku pamit
sebentar aku ke langit
Akan kugendong rembulan
kukantongi bintang bintang segera ku bw pulang
Ya untukmu
http://www.free-lyrics.org

[All]
kalau bulan bisa ngomong
sayang bulan tak bisa ngomong
coba kalau bisa ngomong
dia pasti tak akan bohong
tentang cinta.. cinta kita
aaauu

maksuatis
Koperal
Koperal

Posts : 295
Points : 321
Join date : 19/06/2009
Age : 38
Location : KL

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by Sponsored content Today at 6:21 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum