DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Page 2 of 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by maksuatis on Thu Jul 30, 2009 10:39 am

masalah nya parit gabis ker..parit gabis atas ker..parit gabis bawah ker..kiri ker..kanan ke... tak der kena mengena ngan maksu...

*ada ngertiiiii....

maksuatis
Koperal
Koperal

Posts : 295
Points : 321
Join date : 19/06/2009
Age : 38
Location : KL

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by waw on Thu Jul 30, 2009 11:55 am

he he he Telok Medan kut.....

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by hasbima@abe on Thu Jul 30, 2009 1:12 pm

maksuatis wrote:masalah nya parit gabis ker..parit gabis atas ker..parit gabis bawah ker..kiri ker..kanan ke... tak der kena mengena ngan maksu...

*ada ngertiiiii....

maksu sapa di sabalah maksu tu




786lav; sue..............

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by waniyan on Thu Jul 30, 2009 3:38 pm

hasbima wrote:
maksuatis wrote:masalah nya parit gabis ker..parit gabis atas ker..parit gabis bawah ker..kiri ker..kanan ke... tak der kena mengena ngan maksu...

*ada ngertiiiii....

maksu sapa di sabalah maksu tu




786lav; sue..............


waniyan suka tngok tasning ganal kawan maksu.....

waniyan
Staf Sarjan
Staf Sarjan

Posts : 452
Points : 458
Join date : 25/07/2009
Location : parak kuburan

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by hasbima@abe on Thu Jul 30, 2009 4:21 pm

waniyan wrote:
hasbima wrote:
maksuatis wrote:masalah nya parit gabis ker..parit gabis atas ker..parit gabis bawah ker..kiri ker..kanan ke... tak der kena mengena ngan maksu...

*ada ngertiiiii....

maksu sapa di sabalah maksu tu




786lav; sue..............


waniyan suka tngok tasning ganal kawan maksu.....

mana maksu ni

urang handak batkun sapa kawan maksu tu



786lav.hma

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by maksuatis on Thu Jul 30, 2009 4:45 pm

sebelah tu lah chu..

maksuatis
Koperal
Koperal

Posts : 295
Points : 321
Join date : 19/06/2009
Age : 38
Location : KL

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by waw on Thu Jul 30, 2009 5:39 pm

hai......hilang dah gambar CHU.....


kaganangan CHU makan soup walloh di Malaka awan aku......

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by UmaYani/UY on Thu Jul 30, 2009 5:42 pm

Tuan... kada jeles ke urang rumah....

UmaYani/UY
Brigedier Jeneral
Brigedier Jeneral

Posts : 3505
Points : 3508
Join date : 22/05/2009
Location : Meru, Klang

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by waw on Thu Jul 30, 2009 5:45 pm

ako kada suah manyaleweng........

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by UmaYani/UY on Thu Jul 30, 2009 5:55 pm

alhamdulilah..saling faham memahami..

rumah tangga aman damai...

UmaYani/UY
Brigedier Jeneral
Brigedier Jeneral

Posts : 3505
Points : 3508
Join date : 22/05/2009
Location : Meru, Klang

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by waw on Thu Jul 30, 2009 5:57 pm

Mudah mudahan kaitu lah sampai akhir hayat.......

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by UmaYani/UY on Thu Jul 30, 2009 5:59 pm

ako gin baharap kaito jua...

mudah2an hubby ko tu setia ilah Tuan waw...

UmaYani/UY
Brigedier Jeneral
Brigedier Jeneral

Posts : 3505
Points : 3508
Join date : 22/05/2009
Location : Meru, Klang

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by waw on Thu Jul 30, 2009 6:01 pm

aku ni dah tuha......abang Din tu anom lagi........Banyak haja diang nang

tagilakan dia......

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by kurenggg on Thu Jul 30, 2009 6:14 pm

wayah nih babinian anom suka ka yang tuha tuan waw ai,banyak duit pulak tu ilah tuan waw,,,,
mandi

kurenggg
Lans Koperal
Lans Koperal

Posts : 134
Points : 134
Join date : 18/06/2009
Location : Tg Karang

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by UmaYani/UY on Thu Jul 30, 2009 6:28 pm

heih muring ai...urang wahini katuju lalaki sugih...

kada kira anum ka tuha...

*Ring..hensem nampak gambar hanyar...

UmaYani/UY
Brigedier Jeneral
Brigedier Jeneral

Posts : 3505
Points : 3508
Join date : 22/05/2009
Location : Meru, Klang

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by UmaYani/UY on Thu Jul 30, 2009 6:31 pm

waw wrote:aku ni dah tuha......abang Din tu anom lagi........Banyak haja diang nang

tagilakan dia......


Tuan Waw masih anum..huban gin kada talihat lagi

Bang Din tu lakas bahuban...

ada ka diyang tagila2 ka ia...tahuam...mintak2 jangan le...

UmaYani/UY
Brigedier Jeneral
Brigedier Jeneral

Posts : 3505
Points : 3508
Join date : 22/05/2009
Location : Meru, Klang

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by waw on Thu Jul 30, 2009 6:34 pm

ammmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiiin

waw
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15974
Points : 16046
Join date : 23/05/2009
Location : di pinggir Selat Melaka

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by maksuatis on Thu Jul 30, 2009 7:10 pm

maksu dulu..kalau di ikut kan jenis yg terlalu kuat cemburu...hinggakan sihubby nya pun tak boleh ader kenalan perempuan..ha tu yang dashat nyer...

lama 2 dia jadi rimas..dan dia rasa kalau nak berkawan dgn perempuan pun sampai jadi masalah...

kawan2 kawan nasihat kan maksu jgn buat mcm tu..kata nya org lelaki ni menyampah org yang sikit2 nak cemburu...gurau sikit dah cemburu...sampai org kata maksu ni mengongkong suami..

bila umur dah cecah 30 an ni...dah tak der perasaan yang cemburu tu..bukan pasal tak sayang tapi memahami...

skrg ni dia pergi mana pun dah tak susah hati...kerana bertanggapan walau dijaga rapi mcm mana pun hubby tu pun..kalau dia buat hal pun jadi lah juga...dan jangan anggap kita isteri yang sempurna...pasti ader kelemahan yg kita tak perasan

*lelaki menyampah isteri yg kuat cemburu..lg2 cemburu picak..bukan nak cerita hal rumah tangga..tapi jadi peringatan...dan berkongsi pengalaman

*lelaki tak suka bebinian yg byk mulut...
*aper benda yg kita tak berani tu lah biasanya akan terjadi...Ujian Allah


Last edited by maksuatis on Thu Jul 30, 2009 8:50 pm; edited 1 time in total

maksuatis
Koperal
Koperal

Posts : 295
Points : 321
Join date : 19/06/2009
Age : 38
Location : KL

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by waniyan on Thu Jul 30, 2009 8:03 pm

adakah kamu benar2 beriman sedangkan kamu belom diuji...?

waniyan
Staf Sarjan
Staf Sarjan

Posts : 452
Points : 458
Join date : 25/07/2009
Location : parak kuburan

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by maksuatis on Fri Jul 31, 2009 1:26 am

[quote="waniyan"]adakah kamu benar2 beriman sedangkan kamu belom diuji...?[/quote


maknanya benar lah sangkaan aku terhadap waniyan ni yg mengatakan

"aku tahu bahawa kau tahu apa yang aku tahu tetapi tidak semua kau tahu apa yg aku tahu"

Belum diuji!! Wa dah di uji 2 kali beb!

1) soal cemburu- telah pun diuji
2) soal kehadiran org ke3- telah pun diuji
3) soal kewangan -telah pun diuji
4) Soal saudara dikaitan dgn undang2 (kes berat)-telah pun diuji
5)soal persahabatan- telah pun diuji
6) soal perniagaan- telah pun di uji(tapi tak lah teruk sgt)
7) soal mulut bising- telah pun diuji
Cool Soal pentingkan diri sendiri- telah pun diuji
9) soal kejujuran - telah pun di uji
10) soal kedegilan- telah pun diuji

*pengajaran..

terima keburukan diri dgn hati yg terbuka...byk kan mendengar dari berkata...paling menyampah pd org yg suka menceritakan keburukan org lain krn pasti suatu hari dia akan menceritakan keburukan kita...jgn suka komen org... krn kelemahan diri sendiri..kita tak kan sedar...

selalunya apa yg kita takuti itulah yg sering terjadi...siapalah kita untuk menetapkan ketentuan hidup sendiri..krn walau sehebat mana pun kita pasti ader kepincangan nya

*pendapat yg diberi tidak ader kena mengena dgn org lain mahu pun yg hidup atau yg mati...ianya bedasarkan realiti hidup saya sendiri...

mgkin umur saya lg muda dari yg lain(mungkin lg tua) tapi mungkin jugak pengalaman saya lg banyak dari yg tua (SESETANGAH PERKARALAH TIDAK SEMUA)...PENGALAMAN MEMATANG KAN DIRI

*betul kan saya jika saya tersilap

maksuatis
Koperal
Koperal

Posts : 295
Points : 321
Join date : 19/06/2009
Age : 38
Location : KL

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by waniyan on Fri Jul 31, 2009 1:54 am

aiik! ada urang rupa nya...hee hee
maksu tak besawong ke?
jangan marah no .... guling kalikir

waniyan
Staf Sarjan
Staf Sarjan

Posts : 452
Points : 458
Join date : 25/07/2009
Location : parak kuburan

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by maksuatis on Fri Jul 31, 2009 2:09 am

maksu tak marah cuma nak bg tau jer maksu ni org nyer tak reti nak ckp jer kalau tak pasti...

kasi paham jer

maksuatis
Koperal
Koperal

Posts : 295
Points : 321
Join date : 19/06/2009
Age : 38
Location : KL

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by hasbima@abe on Fri Jul 31, 2009 7:04 am

[quote="maksuatis"]
waniyan wrote:adakah kamu benar2 beriman sedangkan kamu belom diuji...?[/quote


maknanya benar lah sangkaan aku terhadap waniyan ni yg mengatakan

"aku tahu bahawa kau tahu apa yang aku tahu tetapi tidak semua kau tahu apa yg aku tahu"

Belum diuji!! Wa dah di uji 2 kali beb!

1) soal cemburu- telah pun diuji
2) soal kehadiran org ke3- telah pun diuji
3) soal kewangan -telah pun diuji
4) Soal saudara dikaitan dgn undang2 (kes berat)-telah pun diuji
5)soal persahabatan- telah pun diuji
6) soal perniagaan- telah pun di uji(tapi tak lah teruk sgt)
7) soal mulut bising- telah pun diuji
Cool Soal pentingkan diri sendiri- telah pun diuji
9) soal kejujuran - telah pun di uji
10) soal kedegilan- telah pun diuji

*pengajaran..

terima keburukan diri dgn hati yg terbuka...byk kan mendengar dari berkata...paling menyampah pd org yg suka menceritakan keburukan org lain krn pasti suatu hari dia akan menceritakan keburukan kita...jgn suka komen org... krn kelemahan diri sendiri..kita tak kan sedar...

selalunya apa yg kita takuti itulah yg sering terjadi...siapalah kita untuk menetapkan ketentuan hidup sendiri..krn walau sehebat mana pun kita pasti ader kepincangan nya

*pendapat yg diberi tidak ader kena mengena dgn org lain mahu pun yg hidup atau yg mati...ianya bedasarkan realiti hidup saya sendiri...

mgkin umur saya lg muda dari yg lain(mungkin lg tua) tapi mungkin jugak pengalaman saya lg banyak dari yg tua (SESETANGAH PERKARALAH TIDAK SEMUA)...PENGALAMAN MEMATANG KAN DIRI

*betul kan saya jika saya tersilap


ujian ada untuk mematangkan / pengajaran / pembelajaran
mintalah hanya di uji dengan yang termampu oleh kita


786lav; hma

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by hasbima@abe on Fri Jul 31, 2009 11:49 pm

1.Suka cium dahi isteri.....suami yang romantis.

2.Suka cium pipi isteri........suami yang penyayang.

3.Suka cium mulut isteri.......suami yang gelojoh.

4.Suka cium tengkuk isteri........suami yang mata keranjang.

5.Suka cium telinga isteri.........suami yang sensitive.

6.Suka cium leher isteri.........suami yang penyabar.

7.Suka cium buah dada isteri........suami yang suka bermanja.

8.Suka cium tangan isteri.......suami yang hipokrit.

9.Suka cium ketiak isteri.......suami yang menerima isterinya seadanya.

10.Suka cium kemaluan isteri......suami yang pemalu.

11.Suka cium punggung isteri.......suami yang suka bergurau.

12.Suka cium kaki isteri.......suami yang terlalu menghormat isteri.

13.Tidak suka cium mana-mana bahagian badan isteri......suami yang mementingkan diri.

14.Suka cium seluruh bahagian badan isteri........suami yang baru balik dari outstation.huhuhu

15. ciuman paling panas…………………………hah kat atas dapur lerrrrrrrrrrrr…wakahkah



786lav;

hasbima@abe
Leftenen Jeneral
Leftenen Jeneral

Posts : 15609
Points : 15721
Join date : 13/06/2009
Age : 55
Location : tamaloh

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by maksuatis on Fri Jul 31, 2009 11:57 pm

Betul lah tu!...bolehlihat tabiiat dan peribadi diri nya...

maksuatis
Koperal
Koperal

Posts : 295
Points : 321
Join date : 19/06/2009
Age : 38
Location : KL

Back to top Go down

Re: DAH TAK KETAWA LAGI(maksuatis)

Post by Sponsored content Today at 8:49 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum